Teen reportaasia lemmikin (etupäässä koiran) menettämisestä. Pyytäisin vinkkiä sekä tieto- että kaunokirjallisista kirjoista, joissa käsitellään aihetta…

Kysytty

Hei!

Teen reportaasia lemmikin (etupäässä koiran) menettämisestä. Pyytäisin vinkkiä sekä tieto- että kaunokirjallisista kirjoista, joissa käsitellään aihetta. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä joitakin koiran tai muun lemmikkieläimen kuolemaan liittyviä kirjoja. Kirjat löytyvät kirjastoista.

Lasten- ja nuortenkirjoja

- Vaarin laika / kirjoittanut Mats Wahl
- Koirista parhain / Helena Meripaasi
- Kissaenkeli muuttaa taivaaseen / Tuula Korolainen
- Rakas koira, rakas kani / kirj. Martin Waddell ; kuv. Barbara Firth
- Koirien taivas / Emma Chichester Clark
- Eero / Posy Simmonds
- Petterin koiranpentu / Irmelin Sandman Lilius

Aikuisten kirjoja

- Amanda / Mirjami Hietala
- The curious incident of the dog in the night-time / Mark Haddon
- Sitä koiraa en unohda koskaan / toimittanut Aili Palmén

Tietokirjoja

- Spritea pelastamassa: tarina koiranomistajan ilosta ja tuskasta / Mark Levin
- Pet loss: a apiritual guide / Julia Harris