Teen päättötyön aiheesta brändijohtaminen. Löytyykö aiheesta brändi tai brändijohtaminen kirjallisuutta (kirjoja, artikkeleita jne.)?

Kysytty

Teen päättötyön aiheesta brändijohtaminen. Löytyykö aiheesta brändi tai brändijohtaminen kirjallisuutta (kirjoja, artikkeleita jne.)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen aineistotietokannasta www.helmet.fi löytyy aihehakua käyttäen hakusanalla brändit kaksi englanninkielistä teosta Dowdy, Clare: Beyond logos : new definitions of corporate identity ja Olins, Wally: On brand : with 55 illustrations. Näiden teosten saatavuustiedot voit tarkistaa tietokannasta. Hakusanalla brändijohtaminen ei Helmetistä löydy viitteitä. Yliopistokirjastojen yhteisluettelosta Lindasta ei pystynyt tekemään hakuja juuri hakuhetkellä.
Kotimaisten lehtien viitetietokannasta Aleksista löytyivät seuraavat artikkelithakusanalla brändit: Karjalainen, Toni-Matti, Iittala kahmaisi tutut brändit, Muoto (ISSN 0358-3511)2002 ; 2 ; 30-31 (Designor Thomas Enckellin haastattelu), sekä Konttinen, Hannu, Nostradamus ja brändit 2002 (Kolumni), Talouselämä (ISSN 0356-5106) 2002 ; (65) ; 3 ; 37

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Hei!

Tässä kannattaisi varmasti käyttää englanninkielistä terminologiaa ja etsiä esim. fraasilla brand management.