Teen opinnäytetyötä reklamaatioista ja reklamaatiokustannuksista. Löytyisikö teiltä mahdollisesti kirjoja, jotka käsittelisivät näitä aiheita?

Kysytty

Teen opinnäytetyötä reklamaatioista ja reklamaatiokustannuksista. Löytyisikö teiltä mahdollisesti kirjoja, jotka käsittelisivät näitä aiheita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Reklamaatiota käsitteleviä kirjoja ja opinnäytetöitä löytyy etenkin korkeakoulukirjastoista eri puolilta Suomea. Korkeakoulukirjastojen yhteistietokannasta Lindasta löytyy n. 25 viitettä hakusanalla reklamaatio. Vinkki: käytä Komentohakua ja katkaise hakusana ?-merkillä - siis reklamaatio?.

Tässä muutama Lindasta poimittu viite, jotka saattaisivat olla kiinnostavia:

Tekijät: Virta, Jonna
Nimeke: Reklamaatioiden käsittely : case: Suomen Posti Oy:n korvauskäsittelyprosessi / Jonna Virta
Julkaistu: [Pori] : Satakunnan ammattikorkeakoulu, 1999
Ulkoasu: 44 lehteä : liitel., kuv.
Opinnäyte: Erikoistyö : Satakunnan ammattikorkeakoulu, Liiketalouden ja matkailualan Porin yksikkö, talouden ja hallinnon koulutusohjelma
Aineisto: kirja

Tekijät: Turunen, Jaana
Nimeke: Organisaation muutos ja kehittäminen : case: Oy Electrolux Ab, Porin tehtaan reklamaatioprosessi : opinnäytetyö / Jaana Turunen
Julkaistu: [Pori] : Satakunnan ammattikorkeakoulu, 1998
Ulkoasu: 41 lehteä : kuv.
Opinnäyte: Erikoistyö : Satakunnan ammattikorkeakoulu, Liiketalouden ja matkailualan Porin yksikkö, talouden ja hallinnon koulutusohjelma

Tekijät: Niemelä, Sami
Nimeke: Reklamaatioprosessin kehittäminen tavarataloketjussa / Sami Niemelä
Julkaistu: Lappeenranta : Lappeenrannan teknillinen korkeakoulu, 2000
Ulkoasu: 79 lehteä
Opinnäyte: Diplomityö : LTKK, Tuotantotalouden osasto

Tekijät: Ruohonen, Saara
Nimeke: Kuljetusvahinkojan reklamaatioprosessi ja sen suorituskyvyn arviointi tiekuljetuksissa tapahtuneissa tavaravahingoissa
Julkaistu: Turku : Turun kauppakorkeakoulu, 2003
Ulkoasu: 36 s.
Opinnäyte: Kandidaatintutkielma, logistiikka

Tekijät: Pitkänen, Anna
Nimeke: Reklamaatio tavaran virheestä kauppalaissa ja kuluttajansuojalaissa / Anna Pitkänen
Julkaistu: Helsinki : Helsingin yliopisto, 2002
Ulkoasu: vii, 78 s.
Opinnäyte: tutkielma, Yksityisoikeuden laitos
Asiasana: kuluttajansuoja
kauppa - virhe

Tekijät: Kiviranta, Juha
Nimeke: Reklamaatio / Juha Kiviranta
Julkaistu: Turku, 1994
Ulkoasu: VII, 71 lehteä
Opinnäyte: Pro gradu -työ : Turun yliopisto, Oikeustieteellinen tiedekunta
Aineisto: kirja
Teoksen kieli: fin
Asiasana: reklamaatio
kuluttajansuoja
kauppa

Tekijät: Routamo, Tero
Nimeke: Säännökset ostajan reklamaatiosta ja reklamaation merkitys myyjälle / Tero Routamo
Julkaistu: Helsinki : Helsingin yliopisto, 1987
Ulkoasu: 63 s.
Opinnäyte: tutkielma, Yksityisoikeus
Aineisto: kirja
Teoksen kieli: fin
Asiasana: irtaimen kauppa
kauppaoikeus
reklamaatio

Jos saat näitä opinnäytteitä käsiisi esim. kaukolainaksi, niin niiden lähdeluetteloista saattaa löytyä myös sinulle hyödyllistä kirjallisuutta.