Teen lopputyötä Suomen kehittämisestä kokous- ja kongressimaana. Millaisia kirjoja aiheeseen löytyy?

Kysytty

Teen lopputyötä Suomen kehittämisestä kokous- ja kongressimaana.
Millaisia kirjoja aiheeseen löytyy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lindasta löytyy jonkin verran aineistoa, josta voi lähteä liikkeelle esim. kausijulkaisu Kongressitutkimus, jota julkaisee Suomen matkailun kehitys. Samoin Lindasta löytyy Kongressit Suomessa, jonka julkaisija on Helsinki-Finland Congress Bureau. Näistä löytynee myös tilastoja. Voit tiedustella tarkemmin omasta kirjastostasi, missä kirjastossa, lähinnä korkeakoulukirjastoissa, näitä on tai tilata kaukolainaksi.Apua voit saada myös Matkailun Edistämiskeskuksesta http://www.mek.fi