Teen koulussa esitelmää Outi Pakkasesta. En ole löytänyt kovin paljoa tietoa hänestä ja minua kiinnostaisi tietää, mitä palkintoja hän on saanut?

Kysytty

Hei
Teen koulussa esitelmää Outi Pakkasesta. En ole löytänyt kovin paljoa tietoa hänestä ja minua kiinnostaisi tietää, mitä palkintoja hän on saanut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Outi Pakkanen on saanut vuonna 2006 Suuren Suomalaisen Kirjakerhon tunnustuspalkinnon Yöttömön yön kirjamessuilla yhdessä Heli Laaksosen ja Pirkko-Liisa Perttulan kanssa. Tämä tieto löytyy Tornion kaupunginkirjaston DekkariNetistä, jossa on myös paljon muuta tietoa kirjailija Outi Pakkasesta:

http://www.tornio.fi/index.php?p=PakkanenOuti

Myös mm. alla mainituista kirjoista löytyy tietoa hänestä:

- Kotimaisia dekkarikirjailijoita / Ari Haasio
- Murha naisen käsin : 25 naisdekkaristia / Tiina Torppa
- Miten rikoskirjani ovat syntyneet / Paula Arvas ja Kirsi Luukkanen (toim.)

1456 ääntä

Kommentit

Outi Pakkanen vierailee Laaksolahden kirjastossa Espoossa 15.4.2013 klo 18.00. Tervetuloa!