Teen gradua monikulttuurisesta musiikkikasvatuksesta. Mistähän voisin löytää sopivia lähteitä aiheeseen liittyen tai mitkä kirjastojen hakujärjestelmät…

Kysytty

Teen gradua monikulttuurisesta musiikkikasvatuksesta. Mistähän voisin löytää sopivia lähteitä aiheeseen liittyen tai mitkä kirjastojen hakujärjestelmät voisivat toimia parhaiten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yliopistokirjastojen Linda-tietokannan kautta löytyy paljonkin opintojen lopputöitä aiheesta, alla uusimpia:

- Kehollinen ilmaisu osana lukion monikulttuurista musiikkikasvatusta [Elektroninen aineisto] / Emmi Tauriainen (2010)
- Musiikkikasvatus : näkökulmia kasvatukseen, opetukseen ja tutkimukseen / toimittaneet Jukka Louhivuori, Pirkko Paananen ja Lauri Väkevä (2009)
- Romanilasten ja -nuorten motivaatio peruskoulun musiikinopetuksessa [Elektroninen aineisto] / Henna Aaltonen (2008)
- Musiikinopettajan interkulttuurinen kompetenssi / Anni Luoma (2008)
Musiikki osana venäjänkielisten maahanmuuttajanuorten kulttuuri-identiteettiä ja akkulturaatiota [Elektroninen aineisto] : viiden maahanmuuttajanuoren kokemuksia omasta identiteetistä, kulttuurista ja musiikista / Asta Hovisalmi (2007)

Linda on vapaasti käytettävissä. Käytä hakusanoja musiikkikasvatus ja monikulttuurisuus. Elektroninen aineisto on luettavissa verkossa. Linda vaatii hakusanojen väliin sanan "and" hakeakseen molemmilla termeillä.

http://linda.linneanet.fi/F?RN=378167828