Teen äidinkielen lopputyötä ja tarvitsisin mahdollisimman paljon tietoa kirjailija Kirsi-Marja Niskasesta. En löytänyt internetistä mitään tietoa tästä…

Kysytty

Teen äidinkielen lopputyötä ja tarvitsisin mahdollisimman paljon tietoa kirjailija Kirsi-Marja Niskasesta. En löytänyt internetistä mitään tietoa tästä kyseisestä kirjailijasta, joten pelkistä perustiedoista olisi suuri apu! Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasampo -kaunokirjallisuustietokannan demoversiosta löytyi Kirsi-Marja Niskasesta seuraavia tietoja:
synnyinaika 30.3.1960, asuinpaikkakunta tai -paikkakunnat Luvia, ammatti kirjailijat, yrittäjät. Lasten- ja nuortenkirjallisuutta käsittelevän Virikkeitä -lehden numeroissa 2003:3, s. 49-50 ja 2007:1 s. 36-43 on arvosteltu hänen kirjansa. Siinä yhteydessä mainitaan ohimennen, että Kirsi-Marja Niskanen on porilainen kirjailija.

44 ääntä

Kommentit

Sama ongelma ollut mutta löytyi tuolta kirjasammosta tiedot. :)