Teen äidinkielen kurssille puheen, jossa pitäisi olla mukana luettu kirja. Suunnittelen pitäväni puheen kiusaamisesta ja haluaisin että suosittelisitte jotain…

Kysytty

Teen äidinkielen kurssille puheen, jossa pitäisi olla mukana luettu kirja. Suunnittelen pitäväni puheen kiusaamisesta ja haluaisin että suosittelisitte jotain hyvää vaikkapa romaania kiusaamiseen liittyen, kiitos jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutamia aiheeseen liittyviä romaaneja:

Pauliina Vanhatalo: Viittä vailla
Jenny Erpenbeck: Vanhan lapsen tarina
Nick Hornby: Poika
Anna Lassila: Popcornprinsessa
Sari Malkamäki: Urheat pienet naiset

Lisää viitteitä saat hakemalla Lastu-verkkokirjastosta http://www.lastukirjastot.fi/lahti/ tarkennetulla haulla:

Asiasana/Aihe: Kiusaaminen (tai myös Koulukiusaaminen)
Luokka: Kaunokirjallisuus
Osastot: Aikuistenosastot (jos haluat rajata lastenkirjat pois)