Teemajuhliin haluaisin pukeutua Kleopatraksi. Mistä kirjoista/lehdistä löytyisi valmiita kaavoja?

Kysytty

Teemajuhliin haluaisin pukeutua Kleopatraksi. Mistä kirjoista/lehdistä löytyisi valmiita kaavoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavista kirjoista löytyy ohjeita Kleopatran puvun tekemiseen:
Greenhowe, Jean: Party costumes for kids, 1988, s. 63 (Cleopatra)
Greenhowe, Jean: Fancy dress for girls & boys, 1987, s. 42 (Ancient Egyptian Costume)
Myös kirjassa: Cassin-Scott, Jack: Costumes and settings for historical plays 1 (1979)on esitelty egyptiläisiä asusteita.