Te jotka vastaatte näihin kysymyksiin. Onko teillä tapana palata katsomaan miten vastauksenne on saanut peukkuja tai onko niitä kommentoitu? Varmaan aika…

Kysytty

Te jotka vastaatte näihin kysymyksiin. Onko teillä tapana palata katsomaan miten vastauksenne on saanut peukkuja tai onko niitä kommentoitu? Varmaan aika yksilöllistä... Entä nuo kommentti - kentät, onko ne tarkoitettu kommentoimaan miten on vastattu vai antamaan kysymykseen (lisä)tietoa, jos sitä palstan lukijalta löytyy?

Vastaus

Vastattu

Peukutukset ja kommentit kiinnostavat varmasti useimpia vastaajia. Toisaalta luulen, ettei monella meistä ole paljonkaan aikaa niiden tutkailuun.

Kommentteihin näyttää lisätyn kaikenlaista: on kommentoitu vastaajaa, vastausta, kysyjää, kysymystä sekä annettu hyödyllisiä lisätietoja kysytystä asiasta.

Itse olen ajatellut kommentit lisäävän tai korjaavan tiedon paikoiksi.

4 ääntä

Kommentit

hahahahahha. repesin tohon kysymykseen