Nettisivut aukeamaan automaattisesti?

Kysytty

Tätä saattaa ehkä olla vaikea lähteä neuvomaan näin netitse, mutta pakko kysyä tilanteen johdosta täältä koska en itse osaa muuten. Miten oikein saan automatisoitua tietyt nettisivut aukeamaan käyttämässäni selaimessa joka kerta, kun avaan sen? Haluaisin tällä toiminnolla välttää kovan urakan, koska sivuja on paljon. Nyt on kysymys Firefoxista.

Vastaus

Vastattu

Asia on helpointa toteuttaa niin, että säädät Firefoxin tallentamaan kaikki ne välilehdet, jotka ovat olleet auki, kun selainohjelma suljetaan. Se onnistuu Firefoxin asetuksista kohdasta ”Yleiset”. Sitten valitse otsikon ”Käynnistys” alta ”Palauta edellinen istunto”. Tuon valittuasi voit aina huoletta sulkea selaimen, ja kun avaat selaimen uudestaan, samat välilehdet ilmestyvät automaattisesti esiin. Se säästää tosiaan paljon vaivaa, kun ei tarvitse avata niitä kaikki yksitellen uudestaan.