Tässä tunnetussa tarinassa Professori ja Kaniini seikkailevat luolan jengin kanssa. - Mikä tarina tai kirja?

Kysytty

Tässä tunnetussa tarinassa Professori ja Kaniini seikkailevat luolan jengin kanssa. - Mikä tarina tai kirja?

Vastaus

Vastattu

Ihan suoralta kädeltä ei muistu mieleen mitään kirjaa. Olisiko kyse kahden tarinan sekoituksesta?

Professori, Kaniini ja Luolajengi tuovat mieleen Tohtori Sykerö nimisen animaatiohahmon seikkailut.

Kyse voisi olla myös kirjasta Liisan seikkailut Ihmemaassa. Liisa putoaa kaninkoloon ja juo teetä höperön ja myöhästelevän kanin ja hassun hatuntekijän kanssa.

Jos kani olisikin jänis, voisi tarina olla  Trondheim, Lewis: Professori Walterin hirviöt . Jussi Jänis ja Professori Walter seikkailevat tässä aikuisten sarjakuvassa, tosin eivät kai luolan jengin kanssa. https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/saha3%253Aufcfa54da-6b94-4ce2-98d2-236197498411

Kenties joku palstan lukijoista voisi auttaa kommentoimalla?

0 ääntä

Kommentit

Hei,
arvoituksen alkuperäisenä laatijana kommentoin, että tässä ei ole kyse lapsille sopivasta tarinasta. Ja että tarina on tosiaan tunnettu laajalti :). Koska on kyse arvoituksesta, jonka ratkomalla pääsee eteenpäin geokoordinaattien ratkonnassa niin en paljasta enempää. Lukuiloa!

Kunhan ensin tietäisi, mitä lukea ;-)