Haluaisin tietää kuinka pitkään Turun pääkirjaston Stoorin puolella oleva jättikaulahuivi on ollut kirjastossa?

Kysytty

Hei!
Tässä olisi kysymys jollekin Turun pääkirjastossa työskentelevälle kirjastonhoitajalle.
Haluaisin tietää kuinka pitkään stoorin puolella oleva jättikaulahuivi on ollut kirjastossa, sillä olen itse sitä neulonut siitä asti kun opin oikean silmukan.
Huivi on ehkä hienoin asia (kirjojen lisäksi) koko kirjastossa, ja toivon ettei sitä lopeteta ennen kuin koko Turku mahtuu sen sisään!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Turun pääkirjaston nuortenosasto Stoorin jättikaulahuivin neulonta alkoi vuonna 2015. Saa nähdä miten pitkäksi sitä neulomme. Sitä ennen meillä oli neulottavana jättiläiskäärme, joka sai jopa nimen, Hamlet.