Tarvitsisin Yrittäjä-lehtien numerot vuosilta 2010 - 2014. Löytyisikö näitä kirjaston kautta?

Kysytty

Hei!

Tarvitsisin Yrittäjä-lehtien numerot vuosilta 2010 - 2014. Löytyisikö näitä kirjaston kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Jyväskylän kaupunginkirjastossa ei ikävä kyllä ole Yrittäjä-lehteä.
Yliopiston kirjaston vapaakappalekokoelmasta haluamasi vuosikerrat löytyvät. Lehtiä ei lainata, mutta voit pyytää niitä luettavaksi. Varastokirjastosta voi pyytää artikkelikopioita lehdistä. Sieltäkään ei lainata kokonaisia lehtiä. Voit kysyä artikkelien tilaamisesta lisää lähimmästä kirjastosta.