Tarvitsisin yhden lehtiartikkelin, joka löytyy kirjastostanne. Onko mahdollista saada skannattuna ko. Juttu, ja mitä sen lähetys maksaa?

Kysytty

Hei, tarvitsisin yhden lehtiartikkelin, joka löytyy kirjastostanne. Onko mahdollista saada skannattuna ko. Juttu, ja mitä sen lähetys maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fyysistä lehden numeroa voi skannata kirjastossa - nyt poikkeusaikanakin - ja lähettää skannaustiedostot sitten kirjastosta sähköpostilla.

Skannaaminen ja sähköpostin lähettäminen ovat maksuttomia palveluja.

Useista lehdistämme on myös e-lehtiversio asiakkaittemme käytössä. Katso lisää osoitteessa helmet.fi

Kysymyksessä annetuista tiedoista emme voi päätellä mistä lehdestä ja numerosta on kyse, siksi emme voi heti vastata tarkasti.

Tiesittehän myös että jos huomaatte tarvitsemanne lehden numeron olevan saatavilla jossain Espoon kirjastossa, voitte myös varata kyseisen lehden numeron Helmet.fi -palvelussa kirjastokortin numeron ja pinkoodin avulla.