Tarvitsisin valmennusta soveltuvuustesteihin. Löytyykö kirjastosta ns. harjoistusmateriaalia? Terveisin, Anu

Kysytty

Hei,

Tarvitsisin valmennusta soveltuvuustesteihin. Löytyykö kirjastosta ns. harjoistusmateriaalia?

Terveisin,

Anu

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa(http://www.helmet.fi/fi-FI) on joitakin oppaita, joissa on soveltuvuustestejä esimerkiksi työnhakua varten:

- How to pass selection tests : essential preparation for numerical, verbal, clerical and IT tests / Mike Bryon & Sanjay Modha
- Ultimate aptitude tests : assess and develop your potential with numerical, verbal and abstracts tests / Jim Barrett
- IQ and aptitude tests : assess your verbal, numerical and spatial reasoning skills / Philip Carter
- Viisaat valinnat / Laura Honkaniemi ... [et al.]
- Personality at work : the role of individual differences in the workplace / Adrian Furnham
- Ultimate psychometric tests : over 1,000 verbal, numerical, diagrammatic and IQ practice tests / Mike Bryon
- Oletko riittävän älykäs Googlelle : katalia kysymyksiä, zenmäisiä arvoituksia, älyttömän vaikeita pulmia ja muita kieroja haastattelutekniikoita, jotka on tiedettävä saadakseen työpaikan uudessa taloudessa / William Poundstone
- Personality and intelligence at work : exploring and explaining individual differences at work / Adrian Furnham

Luettelon viimeisenä oleva kirja on luettavissa myös e-kirjana.