Tarvitsisin vähän tietoa mistä Arvid Mörnen kirja Kristina Bjur kertoo.

Kysytty

Tarvitsisin vähän tietoa mistä Arvid Mörnen kirja Kristina Bjur kertoo.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston keskusvarastossa (Pääkirjastossa Pasilassa) on lainakappale tiedustelemastasi teoksesta. Pääkaupunkiseudun yhteinen haku: www.helmet.fi

Kirkkonummella asemapaikkaa pitävä "Logen 31 Arvid Mörne" on erikoistunut Arvid Mörnen teoksiin ja sinne voi myös olla yhteydessä sähköpostitse:

http://arvidmorne.fi/home

Onnea projektillesi!