Tarvitsisin tietokonetta huomenna? Mistä sen voisi varata? Käyttäisin sitä Kouvolan kirjastossa noin klo 13.30 -16 (kirjaston aukioloajan loppuun)

Kysytty

Tarvitsisin tietokonetta huomenna? Mistä sen voisi varata? Käyttäisin sitä Kouvolan kirjastossa noin klo 13.30 -16 (kirjaston aukioloajan loppuun)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouvolan pääkirjasto on avoinna huomenna 9-15. Meillä on yksi kirjastossa käytettävä läppäri, jota ei voi varata etukäteen sekä kahdeksan asiakaskäytössä olevaa tietokonetta joita käyttämään pääsee vapaasti. Katsoin että asutte Myllykoskella ja Inkeroisten kirjastohan on omatoimisena käytettävissä viikonloppuisin klo 7 - 20.