Tarvitsisin tietoa Yhdysvaltain oikeusjärjestelmästä nimenomaan suomen kielellä. Onkohan tällaista lainattavissa olevaa kirjaa missään?

Kysytty

Tarvitsisin tietoa Yhdysvaltain oikeusjärjestelmästä nimenomaan suomen kielellä. Onkohan tällaista lainattavissa olevaa kirjaa missään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eduskunnan kirjaston kokoelmista löytyy tämä kirja vuodelta 1986.

Nykyajan suuret oikeusjärjestelmät : Jälkimmäinen nide

Les grands systèmes de droit contemporains, 8 éd

Kirja

David, René ; Mattila, Heikki E. S. ; Ehr-Soon Tay, Alice ; Kamenka, Eugene

Suomen lakimiesliiton kustannus 1986.

Sekä tuoreempi julkaisu:

Oikeuden maailma : näkökulmia oikeuskulttuureihin

Kirja

Tamm, Ditlev ; Letto-Vanamo, Pia

Suomalainen Lakimiesyhdistys 2015

Kirjat myös kaukolainattavissa lähikirjaston kautta.