Tarvitsisin tietoa Raija Siekkisen teoksista ja varsinkin elämästä.Olen itse yrittänyt etsiä, mutta en ole onnistunut löytämään lähes mitään, joten olisin…

Kysytty

Tarvitsisin tietoa Raija Siekkisen teoksista ja varsinkin elämästä.Olen itse yrittänyt etsiä, mutta en ole onnistunut löytämään lähes mitään, joten olisin todella kiitollinen avusta.Teen äidinkielen lopputyötä kyseisestä kirjailijasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä jotain lähteitä, joista voit saada tietoa Raija Siekkisestä:
-http://www.otava.fi/DAS/kotimaiset_kirjailijat/990723-154259.html
(täällä myös kirjailijan saamat palkinnot ja tuotanto kokonaisuudessaan)
Kirjastosta voit tietoa etsiä mm. seuraavista teoksista:
-Tarkka, Pekka : Suomalaisia nykykirjailijoita
-Saaristo, Helena : Suomalaisia nykykertojia
-Kotimaisia nykykertojia