Tarvitsisin tietoa mitä kirjallisia tietolähteitä voin käyttää etsiessäni tietoa nuorten päihteiden käytöstä?

Kysytty

Hei! Tarvitsisin tietoa mitä kirjallisia tietolähteitä voin käyttää etsiessäni tietoa nuorten päihteiden käytöstä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seinäjoen kaupunginkirjaston aineistoon voi tehdä hakuja Eepos-tietokannassa. Tietokannan tarkennetussa haussa kannattaa valita aiheiksi sanat nuoret päihteet. Linkki hakutulokseen on alla. Voit halutessasi vielä rajata hakua esim. julkaisemisvuosien tai julkaisun kielen mukaan:

https://eepos.finna.fi/Search/Results?sort=relevance&bool0%5B%5D=AND&lookfor0%5B%5D=nuoret&type0%5B%5D=Subject&lookfor0%5B%5D=p%C3%A4ihteet&type0%5B%5D=Subject&lookfor0%5B%5D=&type0%5B%5D=AllFields&join=AND&limit=20