Tarvitsisin tietoa globalisaation varhaisesta historiasta. Mistä kirjoista sitä voisi löytää?

Kysytty

Hei! Tarvitsisin tietoa globalisaation varhaisesta historiasta. Mistä kirjoista sitä voisi löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesta löytyy muun muassa seuraavat kirjat. Kirjat löytyvät Helmet-haulla: globalisaatio historia http://www.helmet.fi

Verkottunut ihmiskunta : yleiskatsaus maailmanhistoriaan
Maailmankulttuurin synty
Litteä maailma : 2000-luvun lyhyt historia
Suomalaiset maailmantaloudessa keskiajalta EU-Suomeen
Historiallinen käänne : johdatus pitkän aikavälin historian tutkimukseen
A brief history of globalization : the untold story of our incredible shrinking planet
Between national histories and global history
Globalization and global history