Tarvitsisin tiedon onko Wordsworthin runo "There was a little girl who had a little curl, right in the middle of her forehead,..." suomennettu ja jos niin…

Kysytty

Tarvitsisin tiedon onko Wordsworthin runo "There was a little girl who had a little curl, right in the middle of her forehead,..." suomennettu ja jos niin mistä sen löytäisin.

yritin Lahden kaupunginkirjaston Runotietokantaa, mutta siellä ei tärpännyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjassa Hanhiemon iloinen lipas (Kirsi Kunnaksen suomentamia englantilaisia lastenloruja) : Pieni tytön lillukka Oli kerran tyttö, pieni tytön lillukka. jolla oli otsalla pienen pieni kihara. Kun hän oli kiltti, hän oli ihan ihmeen kiltti. Kun hän oli paha, hän oli kamala!

8 ääntä

Kommentit

Kirjassa Hanhiemon iloinen lipas (Kirsi Kunnaksen suomentamia englantilaisia lastenloruja) :
Pieni tytön lillukka
Oli kerran tyttö, pieni tytön lillukka.
jolla oli otsalla pienen pieni kihara.
Kun hän oli kiltti, hän oli ihan ihmeen kiltti.
Kun hän oli paha, hän oli kamala!