Tarvitsisin teoksen Hannus, Hallberg: Kuntalaki. WSOY 2008. Netissä näkyy vain vuoden 2000 ja sitä vanhempia painoksia. Onko uutta 2008? Jos ei, esittäisin…

Kysytty

Hei! Tarvitsisin teoksen Hannus, Hallberg: Kuntalaki. WSOY 2008. Netissä näkyy vain vuoden 2000 ja sitä vanhempia painoksia. Onko uutta 2008? Jos ei, esittäisin hankittavaksi. Tentin sen 19.5.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teos ei ole vielä ilmestynyt ja täten se ei ole vielä kirjastoissa. Kustantajan (WSOY) esittelyteksti kustantajan nettisivuilla:

Hannus, Arno - Hallberg, Pekka - Niemi, Anne:
Kuntalaki (tulossa)
Kuntalaki-teos on alan keskeinen käsikirja, jossa selvitetään perusteellisesti kuntalaki ja myös muita kunta-asioiden hoitoon liittyviä lakeja ja niiden soveltamista. Kirjassa selvitetään säännösten tulkintaa ja oikeuskäytäntöä sekä perehdytään kunnallisoikeuden perusteisiin ja kunnallishallinnon ja talouden käytäntöön.
Tässä uudistetussa painoksessa on otettu huomioon kunta-alan keskeiset muutokset, esim. PARAS-hanke, kunnallisten palvelujen yksityistäminen ja kuntien yhdistymisten vaikutukset toimintaan.
Teos on kauttaaltaan uudistettu painos vuonna 2000 ilmestyneestä samannimisestä kirjasta.
4. painos • ISBN: 978-951-0-33184-2