Tarvitsisin Suomen kaikkien kuntien ja kaupunkien johtajien ja sivistystoimenjohtajien yhteystiedot. Olisiko tällaisia listoja jossain olemassa valmiina, vai…

Kysytty

Hei,
tarvitsisin Suomen kaikkien kuntien ja kaupunkien johtajien ja sivistystoimenjohtajien yhteystiedot. Olisiko tällaisia listoja jossain olemassa valmiina, vai käynkö jokaisen kunnan ja kaupungin sivuilla etsimässä tiedot?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Osa kunnan- ja kaupunginjohtajien nimistä löytyy Wikipedia-artikkelista:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Suomen_kunnanjohtajat_ja_pormestar…

Artikkelista löytyy kuitenkin vain osa, eivätkä yhteystiedot löydy tätä kautta. Sivistystoimenjohtajien nimiä ei löytynyt listattuna.

Kuntaliiton sivuilta löytyy linkki kaikkiin Suomen kuntiin. Tätä kautta löytyvät myös nimet ja yhteystiedot. Vaikuttaa siltä, että tätä helpompaa tapaa koota yhteystietoja ei ole:

https://www.kuntaliitto.fi/kunnat-ja-kuntayhtymat

0 ääntä

Kommentit

Olisi mielenkiintoinen joku historianettisivu johon olisi kerätty luettelo kaikkien Suomen kuntien entisistä kunnanjohtajista. Nykyisellään netistä ei löydy kuin muutamista kunnista luettelo entisistä johtajista.