Tarvitsisin sellaisen kirjan missä on tietoa myymälämarkkinoinnista. Löysin tämän linkin missä neuvottiin joitain kirjoja, mutta tuostakin on jo aikaa. Onkohan…

Kysytty

Hei tarvitsisin sellaisen kirjan missä on tietoa myymälämarkkinoinnista. Löysin tämän linkin missä neuvottiin joitain kirjoja, mutta tuostakin on jo aikaa. Onkohan viime vuosina tullut uusia kirjoja Suomen kielellä jossa puhutaan myymälämarkkinoinnista?

http://www.kirjastot.fi/kysy/arkistohaku/kysymys/?ID=f65ad0b3-64cf-4b77…

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei !

Aaltoyliopiston kirjastosta (Mechelininkatu 3 d, puh 47038423) löytyy seuraava gradu: Rancken,Samppa & Tapanainen,Jari: Tehokkaan myymälämarkkinoinnin toteutus päivittäistavarakaupan kilpailumuotona (2007)
Helmet-kirjastoissa(www.helmet.fi) seuraavia:

Mykkänen, Lauri:Viron vähittäiskaupan rohkeat kehittäjät 1990-luvulla (2010)
Hirvi,Annika: Visualistin työkalupakki
Peltola,Heikki:Palveluloisto ja kiehtomisen jalo taito:kaupan keinot hyperkilpailussa
Havumäki,Heidi:Kauppa:toiminnan suunnittelusta markkinointiin
Retail:kaupan työt ja toiminta
Kilpailuetumme:tutkimusmatka kehittyvään K-kauppiasyrittäjyyteen
Markkanen,Susanna:Myymäläympäristö elämysten tuottajana:myymäläsuunnittelun työkalupakki
Miettinen, Tuija:Mää oon myyjä,mikäs sää oot:myynnin ja markkinoinnin työkirja