Tarvitsisin Raumasta SWOT-analyysin enkä löydä sitä mistään joten kysyn sitä teiltä. Tarvitsisin tietoa Rauman inflaatiosta. Mihin kuntayhtymään Rauma kuuluu…

Kysytty

Tarvitsisin Raumasta SWOT-analyysin enkä löydä sitä mistään joten
kysyn sitä teiltä. Tarvitsisin tietoa Rauman inflaatiosta.
Mihin kuntayhtymään Rauma kuuluu? Mikä on Satakuntaliiton sijainti?
Mikä ovat Satakuntaliiton organisaatio ja perustehtävät?
Mitkä ovat Satakuntaliiton ajankohtaiset, jotka liittyvät yritys- ja
elinkeinotoimintaan? Millainen rooli TE-keskuksilla on valtion
aluehallintoviranomaisena?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kerroit tarvitsevasi tietoja päättötyötäsi varten. Ensimmäiseksi sinun kannattaisi keskustella päättötyösi ohjaajan kanssa. Häneltä voisit saada materiaalia, jonka avulla pääset alkuun.

Myös oman oppilaitoksen kirjaston puoleen kannattaa kääntyä; sieltä uskoisin löytyvän ainakin yleistä aineistoa SWOT-analyysistä. Jos olet raumalainen, Raumaa koskevaa tilasto- ja muuta tietoa löydät helpoimmin Rauman kaupunginkirjastosta. Esimerkiksi Rauman kaupungin toimintakertomuksessa on ajankohtaista tilastotietoakin.

SWOT-analyysin kuvaus löytyy internetissä esim. osoitteesta http://www.tekes.fi/julkaisut/opas/aloitus/swot.html

Kirjastojen lisäksi voit kääntyä suoraan Satakuntaliiton ja Satakunnan TE-keskuksen puoleen ja kysyä heiltä aineistoa päättötyötäsi varten. Satakuntaliitto toimii kuntayhtymänä, johon Raumakin kuuluu. Satakuntaliiton yhteystiedot: Satakuntaliitto, (Pohjoisranta 11), PL 260, 28101 PORI,
Puh. (02) 620 4300.

Satakuntaliitosta ja sen organisaatiosta löydät tietoa myös Satakuntaliiton www-sivuilta osoitteesta: http://www.satakuntaliitto.fi.
Työvoima- ja elinkeinokeskuksen www-sivuilta http://www.te-keskus.fi/ löytyy tietoa mm. TE-keskusten tehtävistä. Sieltä löytyvät myös Satakunnan TE-keskuksen www-sivut ja yhteystiedot.