Tarvitsisin nuotit biiseihin Killer: "All I want" ja Kemopetrol: "Child is my name". Voisiko teistä olla avuksi minulle?

Kysytty

Tarvitsisin nuotit biiseihin Killer: "All I want" ja Kemopetrol: "Child is my name". Voisiko teistä olla avuksi minulle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Killerin "All I want" laulun nuotit löytyvät nuottikokoelmalta "Hits" (Warner, 2001). Kyseinen nuotti kuuluu Turun kaupunginkirjaston Musiikkikirjaston kokoelmiin, mutta on tällä hetkellä lainassa. "Child is my name" laulun nuotit löytyvät kokoelmalta "Rokkivihko" (Love, 2000). Kirjaa pitäisi olla yksi kappale hyllyssä Musiikkikirjastossa.