Tarvitsisin näytelmää varten tietoa 1790-1810-luvun pukeutumisesta ja kampauksista Englannissa. Mistä voisin löytää tietoa? Erityisesti Espoo-Helsinki-alueen…

Kysytty

Tarvitsisin näytelmää varten tietoa 1790-1810-luvun pukeutumisesta ja kampauksista Englannissa. Mistä voisin löytää tietoa?
Erityisesti Espoo-Helsinki-alueen kirjastoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjoittamalla Helmet hakukenttään 1700 muoti saat tuloksena 16 viitettä mm.
Takeda, Sharon Sadako
Fashioning fashion : European dress in detail 1700-1915

Lechevallier-Chevignard, Edmond
European costume of the sixteenth through eighteenth centuries : in full color : 150 illustrations

SICHEL, MARION
COSTUME REFERENCE 4 : THE EIGHTEENTH CENTURY

Waugh, Norah
The cut of women's clothes : 1600-1930

Hiusmuodista (hakusanoilla 1700 hiukset)löytyy teos
KEYES, JEAN
A HISTORY OF WOMEN'S HAIRSTYLES 1500-1965

Kirjoja löytyy Helsingin ja Vantaan kirjastoista, tilaamalla saat ne omaan kotikirjastoosi.