Tarvitsisin melko tuoreen lehtiartikkelin mikä käsittelisi yrityksiä/yritysta ja taloushallinon tietotekniikka-ohjelmistoja. Esim. joku yritys on uudistanut …

Kysytty

Tarvitsisin melko tuoreen lehtiartikkelin mikä käsittelisi yrityksiä/yritysta
ja taloushallinon tietotekniikka-ohjelmistoja. Esim. joku yritys on uudistanut
ohjelmistonsa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä pari ehdotusta, jotka olen hakenut Aleksi-artikkelitietokannan (kotimainen viitetietokanta) avulla:
Hirvonen, Tuomas: Oiva raportoija ja analysoija (SPSS New View 1.0: yrityksen raportoinnin hallintajärjestelmä), MikroPC 1998:8 ja
Malkki, Heikki: Katsauksessa pk-yritysten taloushallinto-ohjelmat, markanvartijan tehopakkaukset (vertailussa 21 taloushallinnon ohjelmaa.) MikroPC 1998:13.

Mene lähimpään kirjastoon, jos haluat itse tehdä hakuja artikkelitietokannoista. Henkilökunta opastaa tietokantojen käytössä.