Tarvitsisin lähteen mistä löytyy määritelmä, millainen on hyvä tiedote ja myös lähde mistä löytyy määritelmä millainen on hyvä juliste. Kiitos jo etukäteen!

Kysytty

Hei! Tarvitsisin lähteen mistä löytyy määritelmä, millainen on hyvä tiedote ja myös lähde mistä löytyy määritelmä millainen on hyvä juliste. Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedotteista löytyy tietoa mm. seuraavista teoksista:
- Husu, Milja: Ammattisuomen käsikirja (2001)
- Juholin, Elisa: Communicare! Viestintä strategiasta käytäntöön (2002)
- Uimonen, Tanja: Taitoa tekijälle, tehoa teksteihin: opas tiedottavaan kirjoittamiseen (2003)

Julisteiden osalta hyödyllisiä voisivat olla:
- Hollis, Richard: Graphic design : A concise history (2001)
- Honkanen, Helmiriitta: Arjen grafiikkaa (2003)
- McQuiston, Liz: Graphic design source book (1987)