Tarvitsisin Kotilieden vuoden 1929 tai 1947 numeron, jossa on vastakkain istuttavan keinun rakennusohjeet ja kuvat. Onko lehden artikkelista mahdollista saada…

Kysytty

Hei!

Tarvitsisin Kotilieden vuoden 1929 tai 1947 numeron, jossa on vastakkain istuttavan keinun rakennusohjeet ja kuvat. Onko lehden artikkelista mahdollista saada kopiota?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Puutarhakeinun ohjeet löytyvät Kotilieden numeroista 1929 : 8 s. 310-311 ja Kotiliesi 1947 : 9 (kansilehden sisäpuoli). Lehdistä on mahdollista saada kopioita ainakin kaukolainaksi. Ainakin Oulun kaupunginkirjastossa ja Varastokirjastossa on mainitut lehdet. Kaukolainapyynnön voit jättää lähimpään kirjastoosi.

1 ääntä

Kommentit

"Kaukolainapyynnön voit jättää lähimpään kirjastoosi."
Tarkoitetaanko vakinaista asuinpaikkaa, omassa veronmaksukunnassa sijaitsevaa kirjastoa - vai mitä tahansa kirjastoa, joka sattuu olemaan lähellä kun kysymys tulee esiin?
Siis palveleeko kaukopalvelu vain omia kuntalaisia vai kaikkia?