Tarvitsisin kirjan, jossa on esitelty tiedotteen rakenne nykyajan tarpeisiin. Kyseeseen tulisi siis varmasti jokin viestinnän oppikirja.

Kysytty

Tarvitsisin kirjan, jossa on esitelty tiedotteen rakenne nykyajan tarpeisiin. Kyseeseen tulisi siis varmasti jokin viestinnän oppikirja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin näistä kahdesta kirjasta voisi olla apua:

Ikävalko, Elisa: "Käytännön tiedottaminen : yhteisöviestinnän käsikirja." (1999) Tämä kirja löytyy esimerkiksi Helsingin pääkirjastosta Pasilasta.

"Visuaalinen viestintä, monialainen tulevaisuus", toimittanut Jari Koskinen. (2000)
Tämä kirja on tällä hetkellä hyllyssä ainakin Töölön kirjastossa.