Tarvitsisin KAIKEN mahdollisen tiedon Michael Colemanista (kirjoitti mm. Nettietsivät Tarvitsisin esim. syntymävuosi -ja päivä, vanhemmat, vaimo,lapset (nimet…

Kysytty

Hei!
Tarvitsisin KAIKEN mahdollisen tiedon Michael Colemanista (kirjoitti mm. Nettietsivät
Tarvitsisin esim. syntymävuosi -ja päivä,
vanhemmat, vaimo,lapset (nimet,iät), elämä esim.palkka, kirjoittaako
hän vielä paljon, työskenteleekö hän muuten, harrastukset jne........
Kiitos kaikesta mahdollisesta tiedosta!
=)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Michael Coleman kirjoittaa edelleen. Hän on syntynyt Lontoossa 1946. Vaimon nimi on Theresa ja he avioituivat 1968. Lapsia heillä on neljä, nimeltään Jennifer, Stephen, Catherine, Matthew. Uskonnoltaan he ovat katolilaisia. Lisätietoja (tosin englanniksi)Colemanin elämästä ja kirjoista saat osoitteesta http://www.michael-coleman.com/.