Tarvitsen tietoja matokompostorin rakentamisesta, mistä löytäisin sellaisen kirjan tai ohjeen. Eija Koski on kirjoittanut siitä mutta sitä kirjaa en ole…

Kysytty

Tarvitsen tietoja matokompostorin rakentamisesta, mistä löytäisin sellaisen kirjan tai ohjeen. Eija Koski on kirjoittanut siitä mutta sitä kirjaa en ole tavannut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eija Kosken kirjaa Matokomposti (1995) löytyy kirjastoista, myös Savonlinnan kirjastosta. Kirjakaupoista sitä enää tuskin on saatavana.