Tarvitsen tietoa taloyhtiön kirjanpidosta. Löytyykö opasta jonka avulla voi itseopiskella? Olen Tikkurilan kirjaston asiakas.

Kysytty

Hei
Tarvitsen tietoa taloyhtiön kirjanpidosta. Löytyykö opasta jonka avulla voi itseopiskella? Olen Tikkurilan kirjaston asiakas.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tikkurilan kirjastoon on hankittu esimerkiksi nämä teokset:
Kiinteistöyhtiön kirjanpito ja tilinpäätös / Kari Manner, Antti Suulamo, 9. p. 2010
Kehittyvä kirjanpitotaito / Soile Tomperi 12. p. 2009
Kehittyvä kirjanpitotaito. Harjoituskirja / Soile Tomperi, 13. p. 2009
Asunto-osakeyhtiön kirjanpito- ja verokirja / Marjo Salin 9. p. 2008

HelMetistä voi hakea aiheesta lisää teoksia hakusanoilla asunto-osakeyhtiöt ja kirjanpito.