Tarvitsen tietoa Sweet Valley High -sarjan kirjailijasta.

Kysytty

Tarvitsen tietoa Sweet Valley High -sarjan kirjailijasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sweet Valley High –kirjasarjan sivut löytyvät osoitteesta http://www.randomhouse.com/sweetvalley/

Mervi Kosken Ulkomaisia nuortenkertojia 1 –kirjasta löytyy tietoa Sweet Valley High –sarjan luojasta Francine Pascalista. Hän ei kirjoita yksin kaikkia kirjoja, vaan käyttää apunaan kirjallista työryhmää. Kate William on ollut kirjoittamassa suomeksi käännettyjä sarjan kirjoja.