Tarvitsen tietoa posliininmaalauksesta. Voitteko lähettää teoksia, joissa asiaa käsitellään? (Kirjoja, lehtiä cd-romppuja yms.)

Kysytty

Tarvitsen tietoa posliininmaalauksesta. Voitteko lähettää teoksia, joissa asiaa käsitellään? (Kirjoja, lehtiä cd-romppuja yms.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Posliininmaalauksesta on olemassa useita kirjoja esim. Neal, Moira: Posliininkoristelu, ilm. vuonna 1999 ja Örtengren, Kerstin: Maalaamme posliinia, ilm. vuonna 1989 sekä kirjoja posliininmaalausmalleista. Aiheesta on myös videokasetteja, esim. Koti koreaksi - askarteluvideo. Posliininmaalauksesta ilmestyy lehti SPM: Skandinavian posliininmaalaus.

Tietopalvelu ei voi lähettää asiakkaille suoraan aineistoa, vaan sitä voi kysyä esimerkiksi lähimmästä kirjastosta, josta voi aineistoa pyytää myös kaukolainaksi muista kirjastoista.

Pääkaupunkiseudun kirjastojen aineistosta löytää tietoa osoitteesta
http://www.libplussa.fi asiasanalla posliininmaalaus. Myös internetissä on runsaasti tietoa posliininmaalauksesta, jota voitte etsiä osoitteesta www.kirjastot.fi.

Nautinnollisia hetkiä posliininmaalauksen parissa!