Tarvitsen tietoa Kiki Thorpe nimisestä kirjailijasta. Google haulla löytyi vain kirjastojen uutuuslistoja. Mistä löytyy esim. henkilötiedot ym.?

Kysytty

Tarvitsen tietoa Kiki Thorpe nimisestä kirjailijasta. Google haulla löytyi vain kirjastojen uutuuslistoja. Mistä löytyy esim. henkilötiedot ym.?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä kirjailijasta näyttää todellakin olevan vaikea löytää mitään muuta tietoa kuin kirjallisuusluetteloita. Esimerkiksi Amazon.com nettikirjakaupan mukaan hän on kuitenkin kirjoittanut suuren määrän lasten kuvakirjoja. Kyseessä voi toki olla myös salanimi tai eräänlainen nimimerkki, jonka takana on useampia eri kirjailijoita. Suomessa Kiki Thorpen kirjoja, esimerkiksi Lizzie McGuire -sarjaa, on kustantanut Sanoma Magazines Finland. Tietoja kirjailijasta voisi kysyä myös em. kustannusyhtiöltä.