Tarvitsen seksuaalisuutta ja tarkemmin homoseksuaalisuutta käsittelevää suomenkielistä kirjallisuutta. Sekä suomenkielistä kirjallisuutta, jossa käsitellään…

Kysytty

Hei! Tarvitsen seksuaalisuutta ja tarkemmin homoseksuaalisuutta käsittelevää suomenkielistä kirjallisuutta. Sekä suomenkielistä kirjallisuutta, jossa käsitellään sukupuoli-identiteettiä ja -rooleja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesta löytyy paljonkin kirjoja, joita voi hakea HelMet tietokannasta esim. hakusanoilla sukupuoli-identiteetti ja homoseksuaalisuus. Tässä muutamia esimerkkejä aihetta käsittelevistä tietokirjoista: Saanko olla totta: sukupuolen ja seksuaalisuuden moninaisuus ( Gaudeamus, 2011), Juhani E. Lehto: Homoseksuaalisuus tieteen näkökulmasta ja miesten kertomana ( Yliopistopaino, 2010), Homo, lesbo; tositarinoita 2000-luvun Suomesta ( Minerva, 2009), Ulos kaapista; tositarinoita homoseksuaalisuuden kohtaamisesta ( Gaudeamus, 2006) , Hanna Vilkka: Sukupuolen ja seksuaalisuuden kohtaaminen ( PS-kustannus, 2010) ja Tiia Aarnipuu: Trans, sukupuolen muunnelmia ( Like, 2008)

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search?formids=target&suite=def&reserv…

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Shomoseksuaalisuus__Orightre…