Tarvitsen sanat Helismaan kappaleeseen "Neljän tuulen tiellä ", saanko sen täältä ? Tuhannesti kiitoksia

Kysytty

Tarvitsen sanat Helismaan kappaleeseen "Neljän tuulen tiellä ", saanko sen täältä ? Tuhannesti kiitoksia

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sanat löytyvät kirjasarjan suuri toivelaulukirja osan 9 sivulta 30. Kirjasarja löytyy hyvin monesta kirjastosta. Ensimmäisen säkeistön sanat ovat "Siellä missä aukee aapa ajaton, siellä missä puhuu pohjoinen, siellä missä raukee raito rajaton, siellä harvoin kohtaa ihmisen. Löysin sinut sieltä, tiettömältä tieltä, tieltä jolla puhaltaa saa tuuli jokainen. Muistatko illan siellä, Neljän Tuulen tiellä?"