Tarvitsen sanakirjan vanha kreikka-saksa tai vanha kreikka-suomi harjoitustyötäni varten. Valitettavasti en tiedä, mistä sellaisen löydän/mistä sellaisen…

Kysytty

Tarvitsen sanakirjan vanha kreikka-saksa tai vanha kreikka-suomi harjoitustyötäni varten. Valitettavasti en tiedä, mistä sellaisen löydän/mistä sellaisen sanakirjan voin lainata?Tällä olisi vähän kiire, sillä en voi muuten aloittaa harjoitustyöni tekemistä (tarvitsen sitä Uuden Testamentin kääntämiseen, käännän vain pari kolme lausetta, mutta ilman sitä en voi aloittaa työtäni).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulun kaupunginkirjastossa on lainattavana UT:n kreikka-suomi sanasto, 2001 ja lukusalista löytyy lisäksi Gyllenberg, Rafael : Uuden testamentin kreikkalais-suomalainen sanakirja, 1978. Oulun yliopistossa on kreikka-saksa-sanakirjoja, aika vanhoja.