Tarvitsen opetuslupa-CD:n tai vastaavantyyppisen apuohjelma B-ajokortin suorittamiseen. Mahdollisesti Oulaisten kirjastosta.

Kysytty

Tarvitsen opetuslupa-CD:n tai vastaavantyyppisen apuohjelma B-ajokortin suorittamiseen. Mahdollisesti Oulaisten kirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulaisten seudulla löytyy "Ajokorttikoulu"-niminen ajo-opetusohjelma Ala-Vieskan, Yli-Vieskan ja Kalajoen kirjastojen kokoelmista. Voit tarkistaa rompun saatavuuden verkosta osoitteessa http://tiekko-info.ppnet.fi/

Kysy kaukolainamahdollisuudesta omassa (Oulaisten) kirjastossasi. Cd-rommin julkaisija on Sompsa, julkaisuvuosi 1998. Se sisältää harjoitustehtäviä liikennesääntöjen opiskeluun, tieliikennelain ja -asetuksen (1.1.1998) selityksineen. Käyttövaatimukset: 486-prosessori, Windows 3.1 tai 95, 8 Mt keskusmuisti, 7 Mt vapaata kovalevytilaa, värinäyttö (640x480, 256 väriä), CD-ROM-asema, hiiriohjain.