Tarvitsen markkinointiin ja markkinointiviestintään liittyvää kirjallisuutta, erityisesti toisen asteen tai amk-tasoista oppikirjatyyppistä materiaalia…

Kysytty

Hei, tarvitsen markkinointiin ja markkinointiviestintään liittyvää kirjallisuutta, erityisesti toisen asteen tai amk-tasoista oppikirjatyyppistä materiaalia. Haluaisin silmäillä ja selailla, mitä kaikkea aiheesta löytyy. Tämä on ollut monesti minulle hyvä tapa saada yleiskuvaa isosta aihepiiristä.

Mihin kirjastoon minun kannattaisi mennä? Mistä kirjastosta löytyy eniten aiheeseen liittyvää kirjallisuutta hyllystä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei. Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteistä Pasilan kirjastossa on painotus liiketalouden aineistoon, mukaan lukien markkinointiaineistoon. Ainakin ammattikorkeakouluun oppimateriaalia löytyy valikoimasta ja jonkin verran toisen asteen kirjallisuutta.

Painettujen kirjojen lisäksi myös e-aineistosta löytyy kasvava määrä liiketalouden kirjallisuutta.

Suomenkielistä aineistoa löydät Ellibsistä: https://www.ellibslibrary.com/collection

Englanninkielistä aineistoa löydät OverDrivesta:
https://helmet.overdrive.com/browse