Tarvitsen mahdollisimman nopeasti selkeän tai selkeitä kirjoja Puumalan kunnasta. Siinä tulisi olla kaikelaista tietoa etenkin maantieteellistä. Mistä …

Kysytty

Tarvitsen mahdollisimman nopeasti selkeän tai selkeitä kirjoja Puumalan kunnasta. Siinä tulisi olla kaikelaista tietoa etenkin maantieteellistä. Mistä kannattaisi siis hakea edellämainittuja tai millähän mahdollisella hakusanalla voisin löytää etsimääni tietoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavissa teoksissa kuvataan Puumalaa matkailunähtävyytenä ja sen luonnon ominaisuuksia:
-Kaunis Suomi, osa 4. WSOY 1972
-Finlandia, osa 5. Otava 1985
-Matkalla Suomessa, Valitut Palat 1992
-Suomen matkailuopas 1999-2000
Tuoreet faktatiedot löytyvät Suomen kunnalliskalenterista 1999
Teosten saatavuuden pääkaupunkiseudulla näet nettiosoitteesta http://www.libplussa.fi/