Otsikko
Tarvitsen lähdekirjallisuutta aiheesta työ/työelämä ja arvot.

Kysytty

Tarvitsen lähdekirjallisuutta aiheesta työ/työelämä ja arvot.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutama teos liittyen arvoihin työelämässä:
Aaltonen: Yrityksen arvot ja etiikka (1999), Hiebert: Hyvää työtä (1998), Kurikka: Elämän eväät - tutkimus nuorten käsityksista koulutuksesta, työstä ja moraalista (1997), Räikkä: Hyvä ammattilainen - johdatus ammattietiikkaan (1995), Lahti-Kotilainen: Työpaikan arvot ja ihmiskäsitykset tuloksen tekijöinä (1995), Kortteinen: Kunnian kenttä - suomalainen palkkatyö kulttuurisena muotona (1992)