Tarvitsen apua, olen joskus lukenut yhden romaanin kirjan joka kertoo yhdestä suomalaisesta lukiolais tyttö jonka nimi en muista mutta muistan että kirjassa on…

Kysytty

Hei tarvitsen apua, olen joskus lukenut yhden romaanin kirjan joka kertoo yhdestä suomalaisesta lukiolais tyttö jonka nimi en muista mutta muistan että kirjassa on kolme osainen kirja, yhdestä oli (ylioppilas/ lukiolainen) ajasta kun tämä tyttö tapaa yhtä espanjalainen pojan mutta tämä tyttö ihastunut jo yhteen poikaan mutta tää muija ei tiiä jos hänen ihastus on varattu tai oli eronnut hänen tyttiksen kaa, mutta se pää henkilö tyttö menee aika romanttisen kohtaa espanjalaisen kaa. Se romaani ei ollut paksu kirja. Se kirja kokonaisuutena kuva oli vaalea sininen väri ja tyttö lukiolainen hattunsa ja mekko päällä. Tyttöllä on ruskea tukka ja aika piirretty hahmo näköinen tai jotakin sellaista.

Vastaus

Vastattu

Voisiko kyseessä olla kirjailija Nelli Hietalan kirjasarjasta, jonka päähenkilö on Miia Martikainen. Kirjasarjassa on neljä osaa: Miia Martikaisen kärsimysviikko, Kenen joukossa seisot Miia Martikainen, Elämää eteisessä Miia Martikainen, Sisar hento, Martikainen. Kirjat kertovat lukiossa olevasta Miiasta ja hänen seikkailuistaan. Kolmannessa kirjassa, Elämää eteisessä, Miia Martikainen, on mukana Eduardo niminen poika. Voit lukea lisää kirjasta täältä: https://lukufiilis.fi/kirja-arviot/erilainen-lukukokemus/ ja tässä kuva sarjan ensimmäisestä kirjasta https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/http%253A%252F%252Fdata.kirjasampo.f…