Tarvitsemme tietoa tyttöjen ja poikien kulutustottumusten poikkeavuuksista.

Kysytty

Tarvitsemme tietoa tyttöjen ja poikien kulutustottumusten poikkeavuuksista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikkelin kaupunginkirjaston kokoelmista löytyy asiasanoilla kuluttajakäyttäytyminen ja nuoret mm. seuraavat teokset:

Quart, Alissa: Brändätyt : ostetaan ja myydään nuoria

Pakko riittää : Näkökulmia nuorten maksuhäiriöihin ja kulutukseen

Saarinen, Henna: Nuoruus ja hulluus, vanhuus ja viisaus? : Tutkimus nuorten kulutuskäyttäytymisestä ja velkaantumisesta

Mikkelin kaupunginkirjaston aineistohaku on osoitteessa http://www.mikkeli.fi/fi/kirjasto/ , josta voi etsiä lisää teoksia esim. asiasanoilla kulutustottumukset, kulutus, ostokäyttäytyminen, kuluttajatutkimus.