Otsikko
Tarvitsemme erääseen pikkujouluohjelmaan turkkilaisesta napatanssista musiikki-/opetusvideon. Kuinka saan sellaisen?

Kysytty

Tarvitsemme erääseen pikkujouluohjelmaan turkkilaisesta napatanssista musiikki-/opetusvideon. Kuinka saan sellaisen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löydät useampia lainattavia napatanssivideoita Plussasta, pääkaupunkiseudun
yhteisestä aineistotietokannasta (www.libplussa.fi). Kirjoita asiasanaksi
itämainen tanssi ja valitse aineistoksi videokasetit. Näet myös kunkin
videon saatavuustiedot ja soittamalla ko. kirjastoihin voit varata
hyllyssä olevat videot itsellesi. Laina-aika vaihtelee viikosta kahteen.

Tässä videoiden nimet: Vatsatanssi -hitaat liikkeet, Itämainen vatsatanssi,
Kolme helppoa tanssia itämaisen tanssin perusliikkeet hallitseville,
Vatsatanssi - nopeat liikkeet, Napatanssi, Vatsatanssi lumoavaa liikuntaa,
Itämainen tanssi.