Tarvisin tosi paljon tietio sofi oksasesta. Tarkotan niinko sellasta sen ajatusmaailmaa ja sit sellasta, en niinkään syntymäaikoja yms. vaan tunnemaailmaa…

Kysytty

Tarvisin tosi paljon tietio sofi oksasesta. Tarkotan niinko sellasta sen ajatusmaailmaa ja sit sellasta, en niinkään syntymäaikoja yms. vaan tunnemaailmaa enemmänki.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä kirjasta voisi olla sinulle hyötyä:
Miten minusta tuli minä / Marko Gustafsson (2009)

Alla mainituista lehtihaastatteluista saisit myös jotakin. Suluissa on lehden nimi, numero ja sivut, joilta haastattelu löytyy. Kysy kirjaa ja lehtiä kirjastostasi.

- M nin kuin maito : Haastateltavana kirjailija Sofi Oksanen (Gloria 2010, nro 11, s. 40-42)
- Salaisuuksien Sofi : Haastattelussa kirjailija Sofi Oksanen (Aamulehti, 2009-04-05)
- Kolme hymyä Sofilta : Haastateltavana Finlandia-palkittu kirjailija Sofi Oksanen (Anna, nro 50-51, s. 42-45)